Monday, December 19, 2011

Cuti-cutiku...Part 3

salam pertemuan..cuti-cutiku part 3 bersambung kini..

Sekembalinya dari JB, saya mendapat jemputan dari teman untuk jalan-jalan hirup angin di Melaka. Gambar kami x la banyak.. Apa yang boleh saya kongsikan hanya sedikit gambar. Yang lain tu biarlah rahsia. Hihihi.
Yang sebenar-benarnya, Si Thania ni ha, tak bagi gambar lagi. Sikit je yang dia bagi, so sikit jua lah untuk tatapan kalian..

Ada x macam Mrs.Vogue??? (perasan artis betul kan)

Cuti-cuti part 3 ni x la sepanjang seperti cuti-cutiku part I & II. Tak ada apa dah yang dikongsikan. Berakhirnya cuti-cutiku part 3, maka boleh saya menulis entri-entri lain lepas ni! Yeeey!

Macam yang sebelum ni, entri-entri saya dijadikan motivasi pada sesetengah pembaca setia. Saya berfikir-fikir untuk membuka topik kepada pembaca untuk saya isikan diruangan ini. Jangan yang merepek-repek dah la ye. Boleh la korang request kat comment ni. Salam sayang dariku..

No comments: