Friday, November 8, 2013

Testimoni lagi WONDER GLOW...

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai lama x bersua. Maafkan saya kerana terlalu lama tidak singgah di blog ini...Banyak testimoni yg saya 'hold' kan, kerana masa terlalu mencembuui saya... Saya tidak mahu bercakap panjang. Pasti korang pun bosan nak baca.. Hari ni nk tunjuk beberapa testimoni lagi yg terdiri dari ahli keluarga saya dan juga para pelanggan.

Untuk makluman para pembaca, keluarga saya juga telah menggunakan WG. Mereka terdiri daripada  abang, kakak, kakak ipar, adik dan juga termasuk saya... Hati ini menjadi semakin sebak.... (tiba-tiba)
Sebenarnya..... saya telah hilang salah seorang dari ahli keluarga saya yg banyak menyokong saya serta juga menggunakan WG. Iaitu... adik saya....... Perasaan di hati ini hanya Allah yg tahu, dia lah antara orang terawal yg menggunakan wg sebagai tanda sokongan dan juga untuk merawat masalah jerawat teruk di mukanya. Beliau telah pulang ke rahmatullah pada 3.8.2013, 5 hari sebelum menjelang Syawal. Sudah janji anak adam itu hanya di pinjam kan sementara. Tiba masanya pulang lah ia kepada pencipta... Al-Fatihah...

Caption SEKARANG di dalam gambar membawa maksud sebulan setengah.
Ini lah dia satu2 nya adik saya. Beliau mempunyai masalah jerawat teruk sebelum ini. Beliau sempat menggunakan WG selama 1bulan setengah. Namun kesannya sangat memberangsangkan. Sewaktu jenazah dikafankan ramai saudara2 terdekat tidak percaya wajah arwah berubah 90%. Tiada lagi jerawat teruk di mukanya. Ada seorang kakak saudara berkata "Kak lang, ada tengok gambar arwah di FB awak, ingatkan awak edit. Tak sangka wajahnya berubah, tak ada lagi jerawat teruk." 

Bagi mereka yg mengenali arwah, pastinya mereka juga akan perasan perubahan wajah arwah. Sebelum ini sudah bermacam2 cara saya cuba untuk ubati jerawat teruk dimukanya. Alhamdulillah arwah sempat menggunakan wg dan perubahannya saya jadikan testimoni... Terima kasih adik... #throwback... Arwah meninggal di sebabkan kemalangan jalan raya. Sewaktu saya buka beg yg dibawa arwah, di dalamnya terdapat krim WG. :'(

Caption SEKARANG pada gambar membawa maksud 2 bulan. Ini pula merupakan abang saya. Menghadapi masalah jerawat, kulit muka tidak sekata, juga mempunyai lekuk2 lebar akibat bekas jerawat. Hanya dengan menggunakan WG Silver. Masalah selesai.

Kakak ipar saya yg tidak ketinggalan menggunakan WG. Juga menggunakan wg silver pada peringkat permulaan dan sekarang sudah cuba menggunakan Gold series. :)

Ni mesti korang pernah tengok kan. Masa ni saya baru seminggu guna wg. Ramai dah yg tegur.. :) Nak tunjuk yg sekarang (6 bulan) dengan wg....

Jeng...jeng...... 6bulan dah 0ct 2013. Alhamdulillah, happy sangat mak!!! Mesti korang nak tahu saya guna apa kan? Ni  mak nak kasi list..
1)WG Silver
2)Serum Gold Vit C WG.
3)WG HD cream
4) Saya minum Ephyra!!! 
5)Emilay whitening.
Hasil yg baik kan! Siapa berminat nak dapatkan  semua item di atas boleh contact saya 012-3166109. Siapa yg beli WG dengan saya, saya akan guide u all sehingga dapat kesan yg bagus, dengan izin Allah juga. :)


Ini Cik Linda, kawan sekolah rendah, sebelum wg, muka masalah jerawat teruk. Sekarang licin sangat....

Ni pula kawan sekolah menengah, pun ada masalah jerawat. Dengan wg, masalah muka beransur pulih.

Ni salah seorang regular customer. Suka sangat dengan perubahan WG. oke itu sahaja....

Yang berminat nak dapatkan WG, boleh hubungi saya 012-3166109. Jemput LIKE fb kami.

Info tambahan: Dulu ada update harga HD cream RM65, itu yg saiz kecik ye. Sekarang dah tak ada lagi, semua saiz besar harga RM75. Tq. Jumpa lagi.








1 comment:

Anonymous said...

Slm sis, sy guna wg dh 6bln tp baru2 ni teragak nk check kkm no not yg kt kotak tu, not found la. Skarang sy hold dulu guna wg ni, takut pula. Knapa ye xjumpa wg cosmetic. X bdaftar ke sbnarnye? Harap sis ade penjelasan