Thursday, July 4, 2013

testimoni lagi... part 4. juga sumbangan bersempena ramadhan.

Salam penghulu segala hari buat semua pengunjung. Alhamdulillah,  untuk hari ini saya akan update beberapa lagi testimoni dari customer saya. Tapi, sebelum tu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semu kerana menjadikan blog saya berada di rangking teratas apabila di google.

Yang atas tu fb saya, dan dibawah tu carian google untuk wonder glow atau testimoni wonder glow.  Alhamdulillah.. 

Bersempena menyambut ramadhan yg bakal tiba lagi beberapa hari, saya ingin membuat pengunguman. Bahawa, setiap pembelian WG bermula 8/7/2013, sebanyak Rm2 akan disumbangkan pada masjid kariah berdekatan tempat saya. Ini akan berlangsung sepanjang ramadhan untuk memeriahkan lagi ramadhan tahun ini. :)

Baik lah, jom kita tengok testimoni kali ni.

Kalau anda perasan, sebelum ini saya ada post testimoni yg bernama sis nisha omar. Inilah orangnya, beliau mempunyai masalah jeragat dan kulit kusam. Namun, kini tidak lagi. Gambar ini dikirim sendiri oleh beliau. Hanya dengan menggunakan wg silver series sahaja, kesannya sangat terbaik!

Ini pula sis rusyidah yaacob. Juga saya pernah mengupdate testimoni beliau sebelum ini. Beliau mempunyai masalah kulit kusam. Dan beliau menggunakan wg gold series. Tengok tu, ada yg puji lagi. :)

Ini pula kawan sekolah rendah saya, beliau mempunyai masalah jerawat dan jeragat. Ini testimoni semasa hampir 2 minggu menggunakan wg.  Dan di bawah ni testimoni beliau selepas hampir 3 minggu menggunakan wg silver series. 
Tengok ni, si suami bukan main suka. Dan sekarang sudah terjebak menggunakan wg.  Sama2 kita tunggu resultnya ye. Wg sesuai untuk lelaki dqn perempuan. Tiada halangan untuk menggunakannya.

Ini sahabat saya dari jb. Pada mulanya saya ingatkan beliau yg menggunakan wg. Rupanya, kawan beliau. Lihatlah respon nya ni.. beliau menggunakan wg silver series.  Dari jauh dah nampak glowing taw, kesannya seawal seminggu.

Ini pula sis zuhainah, merupakan senior sekolah saya. Ini respon 2 hari apabila menggunakan wg.  Beliau mempunyai masalah kulit berminyak. Sis zuhainah, menggunakan wg silver series. 

Itu sahaja testimoni untuk kali ini. Dan dibawah ini testimoni wg magicstick yg berfungsi memberi kelembapan berpanjangan pada bibir anda. Berbeza dari lip ice biasa. 

Wg magicstik hanya rm10 sahaja.

okay, ini sahaja untuk kali ni. Jemput lihat post saya sebelum ini ye. Untuk lebih lanjut boleh wassap atau sms di 0123166109. Atau LIKE  fb sy https://www.facebook.com/asrichwonderglow








No comments: