Sunday, July 14, 2013

asrich wonder glow page! jom like....

Assalamualaikum dan salam ramadhan 1434h.  Buat semua pengunjung blog, saya nak memaklumkan kepada semua. Bahawa dengan rasminya saya telah membuat page di fb. Saya percaya ramai yg ada fb kan? Banyak maklumat yg boleh diperoleh dari blog tersebut. Sekiranya mahu bertanya mengenai wg, anda juga boleh meninggalkan pertanyaan di inbox mahu pun wall page tersebut.

Search sahaja Asrich wonder glow. Pasti keluar page tersebut. Mohon maaf sekiranya tidak dapat menggapprove kalian di personal fb saya. Hal ini kerana permintaan rakan sudah capai ke tahap maksimum.

Ini lah page saya.selamat datang, dan selamat memperoleh pe
bagai informasi di ruangan ini. :)
sila klik LINK di sini untuk page saya https://www.facebook.com/asrichwonderglow

No comments: